Duidelijk zijn, op ieder moment

Zeg maar gewoon wat je bedoelt, dan doe ik dat ook en weten we allebei direct waar we aan toe zijn. Lekker duidelijk toch? Niet iedereen vindt het misschien prettig, maar ik hou er van. Het is kernwaarde nummer één bij Vivars. Het is niet alleen gedrag, het is ook een manier van ondernemen en in ons geval zelfs de belangrijkste uitkomst van onze dienstverlening.

Zo maken we voor onze klanten duidelijk hoe ze kunnen communiceren wie ze zijn, wat ze doen en optimaliseren we de processen die daarbij horen. We gaan pragmatisch te werk en stellen de beste mogelijke uitkomst voor onze klant voorop. Geen poespas, maar duidelijkheid. Duidelijkheid is de leidraad in onze eigen positionering waaraan we op dit moment werken.

Video

Video helpt om een onderneming snel en duidelijk in beeld te brengen. Deze discipline hadden we zelf alleen nog niet in huis en binnen ons team is er ook geen kennis van video. Waarschijnlijk zijn we allemaal ook enorm slechte schoenmakers, maar toch hanteren we “schoenmakertje blijf bij je leest”. We doen iets goed of we doen het niet.

Samenwerken

Dat we iets niet zelf kunnen, wil niet zeggen dat we niet de schakel kunnen zijn om het geregeld te krijgen. Samenwerkingen gaan we daarom nooit uit de weg, we proberen het in ieder geval een poosje. Als het dan mislukt is het jammer, maar duidelijk. Met Jasper Kops is dat niet mislukt. We kennen elkaar al geruime tijd en we werken nu sinds een aantal maanden ook intensief samen.

Jasper zit bij ons in de studio in Zierikzee. Dat maakt schakelen makkelijk en daarmee hebben we de kennis in huis gehaald. We bedenken samen met de klant het script en Jasper zorgt voor de technische realisatie.

Kik Ongediertebestrijding

Om de kunde van Jasper een passende introductie te geven gaan we een aantal klanten vragen of ze op beeld willen vertellen wat ze voor hun (potentiële) klanten kunnen betekenen. De eerste die we hebben gevraagd is Klaas-Willem Kik van Kik Ongediertebestrijding uit Nieuwerkerk. In de video maak je kennis met Klaas-Willem en de dienstverlening van het familiebedrijf Kik Ongediertebestrijding.

Editie 1 van 5

Dit is de eerste editie van “duidelijk in beeld” en ondanks dat Klaas-Willem aangaf dat hij het een beetje lastig en misschien wat ongemakkelijk vond, zijn we het er samen over eens dat het resultaat er mag zijn. Wat vind jij?