Blijf op de hoogte van alle leuke dingen die ons bezighouden

De livegang van onze nieuwste projecten, ontwikkelingen binnen Vivars  en blogs over onderwerpen die er toe doen in onze tak van sport; wij houden  je op de hoogte! Als eerste weten wat er gebeurt bij ons in de Lange Nobelstraat? Laat je e-mailadres achter onderaan deze pagina en volg ons via Facebook,  Twitter, LinkedIn en Instagram!

Uitstellen!?

Vivars

Uitstellen!?

Er zijn van die dingen die je om tal van redenen steeds maar voor je uit blijft schuiven. Omdat je er geen zin in hebt, omdat je niet precies weet waar je moet beginnen of omdat je er geen tijd voor hebt.

Alleen kan ik niets!

Vivars

Alleen kan ik niets!

Samen sta je sterker, of je nu concurrenten van elkaar bent, vrienden of lid van dezelfde vereniging. Samenwerken met je concurrentie? Hier wordt niemand slechter van. Alleen kan ik niets!

Gmail tip: achterhaal wie jouw e-maildres deelt

Techniek

Gmail tip: achterhaal wie jouw e-maildres deelt

Wie herkent het niet? Soms ben je ineens ingeschreven op allerlei mailings en krijg je (bijna) dagelijks aanbiedingen of nieuwsbrieven van organisaties die je helemaal niet kent. Lees hier hoe je kunt achterhalen wie jouw e-mailadres deelt.

Wat is voor mij perfecte fotografie

Ontwerp

Wat is voor mij perfecte fotografie

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Goede fotografie trekt aandacht én brengt de kern van je boodschap over. Benieuwd hoe jij een goed resultaat kunt behalen? Lees hier de instellingen die bepalend zijn voor goede fotografie!

Mijn eerste vakantiebaantje

Techniek

Mijn eerste vakantiebaantje

Op jonge leeftijd kwam ik terecht bij Kwekerij Stouten in Oosterland. Met een flink team van scholieren waren we meer dan welkom om de anjers te verzorgen en te oogsten. Tegenwoordig worden er perkplanten gekweekt en hebben wij aan de digitale inplantservice gebouwd!

Dit wil je weten over Facebook advertising

Marketing

Dit wil je weten over Facebook advertising

Het advertentiesysteem van Facebook is een hele effectieve manier om heel gericht advertenties in te zetten. Zo kun je de advertenties specifiek richten op een bepaalde groep personen, bijvoorbeeld op basis van leeftijd, geslacht, provincie, plaats of zelfs interesses en hobby's. Lees hier alles wat je wilt weten over Facebook advertising.

Waarom komen e-mails in de spam?

Techniek

Waarom komen e-mails in de spam?

Hoogstwaarschijnlijk heb je er wel eens mee te maken gehad, een e-mailbericht wat bij de ontvanger in de spam terecht komt. ‘Hoe kan dat nou?’ vraag je jezelf dan af. Lees hier waarom e-mailberichten in de spam terecht komen en wat je hier aan kunt doen.

Je website op Facebook delen met de juiste afbeelding, titel en omschrijving

Techniek

Je website op Facebook delen met de juiste afbeelding, titel en omschrijving

Deel je wel eens een pagina van een website op Facebook? Als eigenaar van die website is er niets vervelender dan dat de content die gedeeld wordt op Facebook, niet datgene is wat je zelf graag zou willen zien. Lees hier hoe je open graph tags kunt gebruiken om het delen van je website via Facebook vlekkeloos te laten verlopen!

Kleur is toch kleur?

Ontwerp

Kleur is toch kleur?

Wist je dat er zo'n zeventig verschillende kleursystemen bestaan? Kleur speelt een belangrijke rol in ons proces van ontwerpen, bijvoorbeeld bij het creëren van een logo of huisstijl. Kleur vormt de basis, bijvoorbeeld in het huisstijlhandboek wat wordt geleverd bij het uitbrengen van een nieuwe merkidentiteit.

Terugblikken en vooruit kijken

Management

Terugblikken en vooruit kijken

De studio oogt vandaag verlaten; iedereen is thuis. Vorig jaar rond deze tijd zaten we er heel anders bij, we zijn namelijk niet hard maar knetterhard gegroeid. Allemaal om de ambitie waar te maken om onze relaties een kwalitatieve dienstverlening te bieden en beloftes na te komen.

Ons eigen magazine: merkwaardig

Marketing

Ons eigen magazine: merkwaardig

Een gevolg van onze werkwijze is groei, zowel van onze relaties als ons eigen bureau. Daar zijn we trots op en dankbaar voor, tijd om iets terug te doen. In ons magazine vertellen we niet wat we allemaal kunnen, maar waar de aandacht uitgaat naar onze relaties.

Even voorstellen: Marisca

Vivars

Even voorstellen: Marisca

Vanaf 1 december is ons technische team versterkt met Marisca! Wie is Marisca en hoe is zij bij Vivars terecht gekomen? Lees het hier!

3 redenen waarom je website een SSL-certificaat moet hebben

Marketing

3 redenen waarom je website een SSL-certificaat moet hebben

Heb je wel eens naar het groene slotjes gekeken in de adresbalk van je internetbrowser? Misschien wist je wel dat dit betekent dat de website voorzien is van een SSL-certificaat. Maar weet je ook waarom elke website deze nodig heeft?

Vivars kledingsponsor van dames 1 MZC’11

Vivars

Vivars kledingsponsor van dames 1 MZC’11

Begin van dit jaar sprak ik met Janine over een mogelijke sponsoring van MZC’11 door Vivars, we besloten kledingsponsor van het eerste dameselftal te worden. Waarom wij deze stap hebben genomen? Gerichte sponsoring is één van de meest effectieve vormen van promotie.

Contacta

Vivars

Contacta

Het thema van de Contacta 2016 is 'Samen groeien'. Hierbij is het belangrijk relaties te onderhouden en met elkaar in gesprek te blijven, iets waarvoor de beurs een mooie gelegenheid is. Wij zijn dit jaar weer vertegenwoordigd, op het Schouwen-Duivelandplein, standnummer 1102.

Werkkleding met sensoren

Management

Werkkleding met sensoren

Op uitnodiging van Van der Avert zijn Mandy en ik op bezoek geweest bij kledingleverancier Havep. Zij hebben een broek ontwikkeld die speciaal geschikt is voor glaszetters, voldoende reden dus om in gesprek te gaan over de mogelijkheden van maatwerkkleding voor Snepvangers Glas.

Nationaal E-mail Onderzoek 2016: schrijf e-mail niet af

Marketing

Nationaal E-mail Onderzoek 2016: schrijf e-mail niet af

E-mail, iedereen gebruikt het terwijl het imago in de wereld van marketing steeds negatiever wordt. Wet- en regelgeving rondom privacy gevoeligheid laten de druk toenemen, veel consumenten koppelen e-mailberichten aan spam. Toch laten de cijfers zien dat marketing inspanning via e-mail lonend kunnen zijn; schrijf e-mail nog niet af!

Leuk dat je mij een bericht gaat sturen!

Laat je naam en e-mail adres achter zodat ik je bericht kan beantwoorden

Omdat het vandaag woensdag is krijg je binnen een uur antwoord, beloofd!

Mogen wij jou bellen?

Liever persoonlijk en direct contact? Vul hier je telefoonnummer in, en ik of één van mijn collega’s zal contact met je opnemen.

Bel Corné Flikweert